73 lines
4.3 KiB
Vue
73 lines
4.3 KiB
Vue
![]() |
<template>
|
|||
|
<div class="main-container flex-grow-1">
|
|||
|
<div class="container">
|
|||
|
<div class="row">
|
|||
|
<div class="col">
|
|||
|
<h1>در باره ما</h1>
|
|||
|
<!-- <p>از اینکه ما را انتخاب نموده اید ،از شما بسیار سپاسگزاریم.</p> -->
|
|||
|
<h2 class="text-primary">شبکه علمی جهادی تمدن نوین اسلامی</h2>
|
|||
|
ابزاری برای دسترسی سریع، دقیق و تأثیرگذار به جریان مقدورات اجتماعی در
|
|||
|
یک بستر ارتباطی نظاممند است که به منظور تحقق تمدن اسلامی در ذیل
|
|||
|
بیانیه گام دوم انقلاب تلاش میکند این شبکه از منظر منطق تحلیل چگونگی
|
|||
|
جریان مقدورات اجتماعی (اعم از اطلاعات، اعتبارات و ارتباطات انسانی)
|
|||
|
منتسب به فرهنگستان علوم اسلامی قم می باشد و تلاش می کند بر محور
|
|||
|
تعاملات ایثارمحور جبهه مقاومت علمی در مقابل نظام استعماری علمی شکل
|
|||
|
گیرد و در این درگیری به مرور تمایز فرهنگی میان تمدن نوین اسلامی با
|
|||
|
تمدن غرب تفصیل یابد. <br /><br />
|
|||
|
<p class="text-danger">چرا نیاز به شبکه علمی جهادی داریم؟</p>
|
|||
|
<p>
|
|||
|
نهاد علم در جامعه ایران دچار گسست است. از یک منظر ارتباطش با مدیریت
|
|||
|
و اداره جامعه گسسته شده است و وضعیت کنونی کشور را به عهده نمیگیرد و
|
|||
|
دائماً در نقش منتقد به حاکمیت فشار میآورد که علمی رفتار نمیکند. از
|
|||
|
منظر دیگر در درون دچار شکاف و گسست است و از دو ساختار متفاوت و غیر
|
|||
|
همگون تشکیل شده است که هر یک موضوعات و مسائل خود را بدون توجه به
|
|||
|
دیگری با استفاده از منابع علمی خاص خود -بدون توجه به منابع علمی
|
|||
|
دیگری- و با روشهای علمی مجزا از همدیگر پیجویی میکند و به دو جزیره
|
|||
|
مستقل از همدیگر با دو هدف و کارایی متفاوت بدل شده اند. از منظر دیگر
|
|||
|
میان جامعه علمی و زندگی مردم گسست عمیقی برقرار است. جامعه علمی اکنون
|
|||
|
برای مسائل جامعه نمیاندیشد و از آن بالاتر جامعه را برای حل مسائل
|
|||
|
خود مشارکت نمیدهد. انتظار دارد جامعه در مقابلش کرنش کرده و هر پاسخی
|
|||
|
را که تولید کند، فارغ از اینکه به آن نیازمند است یا خیر، پذیرفته و
|
|||
|
به آن عمل نماید. ایده شبکه علمی جهادی تمدن نوین اسلامی هم توضیح
|
|||
|
دهنده مکانیزم ارتباط منطقی میان ساختارهای مختلف نهاد علم است؛ و هم
|
|||
|
توضیح میدهد چگونه نهاد علم در جایگاه مطلوب خود به عنوان ساختاری عمل
|
|||
|
خواهد کرد که فرهنگ جامعه و قواعد اجتماعی زندگی مردم را با مشارکت
|
|||
|
حداکثری ایشان، ارتقا داده و به سمت تحقق مدنیت اسلامی سوق میدهد.
|
|||
|
</p>
|
|||
|
</div>
|
|||
|
<!-- <div class="col-12">
|
|||
|
<div class="d-flex">
|
|||
|
<router-link
|
|||
|
class="btn btn-primary"
|
|||
|
:to="{ name: 'defaultRoute' }"
|
|||
|
title="سامانه ها"
|
|||
|
>سامانه</router-link
|
|||
|
>
|
|||
|
</div>
|
|||
|
</div> -->
|
|||
|
</div>
|
|||
|
</div>
|
|||
|
</div>
|
|||
|
</template>
|
|||
|
|
|||
|
<script>
|
|||
|
export default {
|
|||
|
|
|||
|
};
|
|||
|
</script>
|
|||
|
|
|||
|
<style lang="scss" scoped>
|
|||
|
.main-container {
|
|||
|
height: 100vh;
|
|||
|
display: flex;
|
|||
|
flex-direction: column;
|
|||
|
justify-content: center;
|
|||
|
align-items: center;
|
|||
|
background: linear-gradient(to bottom right, #eee, #e9e9e9);
|
|||
|
}
|
|||
|
|
|||
|
h1 {
|
|||
|
margin: 40px 0 20px;
|
|||
|
}
|
|||
|
</style>
|