keyword/data/sections_llama70b_gemini_edited_prmpt_6.json

1 line
562 KiB
JSON
Raw Permalink Normal View History

2025-01-21 14:08:50 +00:00
[{"id": "qs3006757", "content": "قانون نظام رتبه ‌بندی معلمان", "lang": "", "keywords": ["1. قانون نظام رتبه ‌بندی معلمان"]}, {"id": "qs3006758", "content": "ماده 1 - در اجرای جزء (2) بند «الف» ماده (63) قانون برنامه پنجساله ششم توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی جمهوری اسلامی ایران مصوب 14 /12 /1395 و به منظور افزایش کیفی فرآیند تعلیم و تربیت، اعتلای کرامت و منزلت اجتماعی معلمان، استقرار نظام پرداخت ها بر اساس تخصص و شایستگی ها، عملکرد رقابتی معلمان، مهندسی نیروی انسانی، توسعه مستمر و نظام مند شایستگی های عمومی، تخصصی، حرفه ای و تربیتی و کیفیت عملکرد معلمان، تقویت انگیزه و رضایت ‌مندی شغلی و ارتقای تعهد و تقویت هویت حرفه ای معلمان بر اساس نقشه جامع علمی کشور و سند تحول بنیادین آموزش و پرورش، نظام رتبه بندی معلمان مطابق مواد این قانون تعیین و اجراء می شود.", "lang": "", "keywords": ["1.\tقانون برنامه پنجساله ششم توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی جمهوری اسلامی ایران", "2.\tنظام پرداخت ها بر اساس تخصص و شایستگی ها", "3.\tتوسعه مستمر و نظام مند شایستگی های عمومی", "4.\tتوسعه مستمر و نظام مند شایستگی های تخصصی", "5.\tتوسعه مستمر و نظام مند شایستگی های حرفه ای", "6.\tتوسعه مستمر و نظام مند شایستگی های تربیتی", "7.\tکیفیت عملکرد معلمان", "8.\tمنزلت اجتماعی معلمان", "9.\tتوسعه هویت حرفه ای معلمان"]}, {"id": "qs3006759", "content": "ماده 2 - در این قانون، اصطلاحات زیر در معانی مشروح مربوط به کار می روند:", "lang": "", "keywords": ["1.\tاصطلاحات زیر در معانی مشروح مربوط به کار"]}, {"id": "qs3006760", "content": "1 - معلمان: به افرادی اطلاق می شود که صرفا رسالت خطیر تعلیم و تربیت دانش آموزان را در نظام تعلیم و تربیت رسمی عمومی برعهده دارند؛ مانند آموزگار، دبیر، هنرآموز، مربی امور تربیتی، مشاور واحد آموزشی، مراقب سلامت، نیروهای توانبخشی مدارس استثنایی، مدیر و معاون در واحدهای آموزشی و تربیتی", "lang": "", "keywords": ["1. نظام تعلیم و تربیت رسمی عمومی", "2. معلمان"]}, {"id": "qs3006761", "content": "2- شایستگی: ترکیبی است از دانش، مهارت، نگرش، بینش، خلاقیت، نوآوری و ویژگی های فردی مبتنی بر سند تحول بنیادین آموزش و پرورش که به فرد معلم این امکان را می دهد تا وظایف مربوط به شغل را به طور موفقیت آمیز انجام دهد.", "lang": "", "keywords": ["1.\tترکیبی از دانش، مهارت، نگرش، بینش، خلاقیت، نوآوری و ویژگی های فردی مبتنی بر سند تحول بنیادین آموزش و پرورش", "2.\tشایستگی", "3.\tوظایف مربوط به شغل"]}, {"id": "qs3006762", "content": "3- صلاحیت معلمی: مجموعه ای از شایستگی های ناظر بر جنبه های هویت فردی و حرفه ای (اخلاق و تعهد حرفه ای، دانش تخصصی، دانش و مهارتهای تربیتی) که معلم باید در جهت تقویت و ارتقای توانمندی های ضروری مرتبط با فرآیند تعلیم وتربیت کسب و برای بهبود